FAQs

Mijn BeMyGuest abonnement

Het lidmaatschap is hoofdzakelijk bedoeld voor mensen die er geregeld of bedrijfsmatig gebruik van kunnen maken. BeMyGuest richt zich op personen die incidenteel tot vaak een restaurant bezoeken voor een zakelijke ontmoeting of voor het plezier van goed eten. Het BeMyGuest programma wordt per regio ontwikkeld. Een klant zal een bepaald aantal kwalitatieve aanbieders willen aantreffen in zijn regio om tevreden te zijn met het programma.

Het BeMyGuest programma verspreidt zich over diverse categorieën (winkels, beauty- en wellnesscentra, recreatiecentra, sportcentra, hotels...)

Ons Sales team draagt zorg voor de commercialisering via telefoon, via tussenpersonen die het programma introduceren bij klantgroepen of via de website.

Tijdens elk van uw bezoeken aan onze partners, geniet u een onmiddellijke korting. Enkele bezoeken zullen snel de kosten van het lidmaatschap dekken. Vervolgens leidt incidenteel of regelmatig gebruik van uw kaart tot aanzienlijk voordeel. Het gebruik maken van de gratis overnachtingen leveren direct winst op.

Het team van BeMyGuest selecteert het hele jaar door nieuwe partners op basis van de kwaliteit van hun diensten en producten, terwijl ze tegelijkertijd de belangen van alle partijen behartigt. U kunt ons altijd een suggestie aan de hand doen met betrekking tot een aanbieder.

Via de newsletter informeert het team van BeMyGuest u meerdere keren per jaar over de ontwikkelingen van het programma. Alleen de partners weergegeven op de website bieden de BeMyGuest voordelen. Wees alert op partners die het programma mogelijk hebben verlaten!

Het team van BeMyGuest staat tot uw beschikking voor het regelen van uw verblijven, voor het beantwoorden van uw vragen met betrekking tot het programma en gebruik van de voordelen.

De abonnementen worden stilzwijgend verlengd (met uitzondering van de cadeau gegeven abonnementen). Drie maanden voor de einddatum van uw lidmaatschap, heeft u de gelegenheid om uw abonnement te beëindigen.

In geval van verlies of diefstal, gelieve contact op te nemen met BeMyGuest. We kunnen een duplicaat bestellen na ontvangst van een kopie van de aangifte. Bij het in gebreke blijven van het overhandigen van de aangiftekopie zal u een administratievergoeding van 15 euro in rekening worden gebracht voor de vervanging van de kaart.

Drie maanden voor vervaldatum van de overeenkomst heeft u de mogelijkheid het abonnement te beëindigen. Uw abonnement heeft een geldigheidsduur van een jaar, van datum tot datum. Om de beëindiging te effectueren dient u een e-mail te sturen naar info@bemyguest.be en zich te verzekeren van de beëindigingsbevestiging die u binnen 72 uur zult ontvangen.