FAQs

Reserveren van overnachtingen

Het team van BeMyGuest verzorgt de reservatie van uw verblijf. Dit dient te gebeuren via de tab “Reservatie” op de website. U kunt ook contact met ons opnemen via 0495 50 00 00 of via e-mail: info@bemyguest.be. Uw aanvraag wordt doorgegeven aan het hotel en u zult binnen 48 uur antwoord ontvangen. In het kader van deze procedure, voeren wij geen ‘beschikbaarheidsaanvragen’ uit.

Om van uit gratis overnachting gebruik te maken, moet u een reserveringsbevestiging van de BeMyGuest tussenpersoon ontvangen. Voor het hotel is de bevestigingsmail of het klantnummer voldoende. Het aanbod is geldig voor een overnachting in een tweepersoonskamer zonder ontbijt. U kunt niet 2 vouchers voor 2 opeenvolgende overnachtingen gebruiken en ook niet voor de reservering van 2 kamers in hetzelfde hotel.

De hotelovernachting dient benut te worden voor de vervaldatum van het BeMyGuest lidmaatschap. Als u er geen gebruik van heeft kunnen maken dan kunt u het nog met een jaar verlengen (tezamen met de stilzwijgende verlenging van uw abonnement) voor 19 euro exclusief BTW.

Het is niet mogelijk om met meer dan twee nachten per jaar te verlengen. Een overnachting in het geval van het “BeMyReally Guest” abonnement en twee in het geval van een superieur abonnement.
De bovengenoemde prijzen kunnen op elk moment herzien worden door de BVBA promobelgique.

Sommige hotels hebben reserveringsvoorwaarden. In bepaalde hotels wordt u het ontbijt automatisch in rekening gebracht samen met de kosten voor toeristenbelasting en/of de kosten voor het gebruik van bepaalde faciliteiten.

Ja, de gratis overnachtingen mogen door andere mensen uit uw entourage, uw medewerkers of uw zakelijke relaties gebruikt worden. Bij het maken van de reservatie dient u de naam van de persoon door te geven die in het hotel zal verblijven en hem/haar de bevestigingsmail door te sturen.

BeMyGuest heeft voorkeurstarieven op hotelkamers bij aangesloten partners voor u onderhandeld. Als member kunt u het hele jaar profiteren van deze tarieven. U kunt mensen uit uw omgeving ook laten profiteren van dit voordeel of simpelweg uw verblijf verlengen. U dient bij de reservering de naam te vermelden van degene die in het hotel zal verblijven. Het voorkeurstarief zal u door het hotel in rekening worden gebracht en het wordt ter plaatse betaald.

Ja, dat kan. Om een reservatie te annuleren, dient u de reserveringscentrale van BeMyGuest tenminste 2 werkdagen van te voren te verwittigen. Als aan deze termijn niet voldaan kan worden, wordt u de overnachting in rekening gebracht.

Dit kan voorkomen wanneer het hotel geen kamers meer beschikbaar heeft aan het BeMyGuest tarief op de gewenste datum. We vragen u ofwel direct bij het hotel te reserveren aan het tarief dat zij u aanbieden, ofwel een reservatie te maken bij een ander partnerhotel.

Hotels werken mee aan het programma omdat ze een variabel bezettingspercentage hebben (zakenhotels hebben bijvoorbeeld kamers vrij in het weekend en toeristenhotels hebben een laagseizoen). Ze hebben services om te ontdekken (restaurant, verzorging, spa) of ze zijn geïnteresseerd in het reserveringsvolume dat BeMyGuest kan genereren. Bovendien verzorgt BeMyGuest het reserveringsproces en de betalingen van de “gratis overnachtingen”.